Viszlát csomók!

Viszlát csomók!

2014.01.29. 19:14

Gondolom neked sem ismeretlen az a probléma, amin én is folyamatosan bosszankodtam mióta  fülhallgatót használok. Nevezetesen az, hogy a kábel képes egyetlen szempillantás alatt kibogozhatatlan kupaccá összeállni. Ilyenkor először nyugodtan, majd kissé idegesebben próbáljuk kicsomózni a kábelt. Aztán elérkezik a pillanat, amikor eszünkbe jut a gordiuszi csomó és elmélázunk azon, hogy mi lenne ha Nagy Sándor módszerét követve esetleg kettévágnánk a zsinórt. 

nindzsa.png

Be kell valljam én már elég sok mindennel próbálkoztam az ügy megoldásának érdekében: külön tokot hordtam magamnál, tekergettem a kábelt, még a képen látható nindzsákat is bevetettem, de az eredmény nem volt megnyugtató.

Nos, úgy tűnik, hogy most már ezt a dolgot is kihúzhatom a kellemetlen apróságok listájáról. Ugyanis kipróbáltam az Urbanista fülhallgatót. A svéd designt és minőséget mindig bírtam, az ára sem volt kellemetlen, gondoltam kipróbálom. Persze óvatosságból az alapmodellt szereztem be, a San Francisco névre hallgató darabot és nem csalódtam. A kábel nem csomózódik, jobban szól, mint az eddigi megoldás - egy Apple terméket használtam legutóbb - és bónuszélményként, futás közben sem potyog ki a fülemből. Szóval, szívemből ajánlom mindenkinek. A kép fölé húzva az egeret, a pöttyökre kattintva további jóságokat is megtudhatsz az ajánlott darabról.

Legyél te is Urbanista! Csatlakozz Facebook közösségünkhöz. Itt.

A blogot az Urbanista kizárólagos hazai forgalmazója, a Moving Red Kereskedelmi Kft. támogatja.

süti beállítások módosítása