Párizst látni és megszeretni

Párizst látni és megszeretni

2014.03.11. 16:37

paris urbanista fekete.jpgVagyis inkább Parist kipróbálni és megszeretni. Az Urbanista San Francisco fülhallgatója után, rászántam magam a Paris kipróbálására. Ehhez nem volt túl sok kedvem ugyanis a Friscot annyira megszerettem, hogy nehezemre esett a váltás. Éppen ezért ez a modell kapásból hátránnyal indult nálam (amit aztán elég gyorsan le is dolgozott). 

Szerencsére ez a típus is lapos kábellel felszerelt, ezért a zsinór csomómentesítése, mint szabadidős tevékenység nem tért vissza az életembe. További egyezés, hogy headsetként is használható, a jól megszokott egygombos megoldással és a hangminőség sem okozott csalódást. Egyébként ez a modell is számos színben létezik, én egy fekete változatot teszteltem.

paris urbanista fekete 2.jpg


De az egyezések után most nézzük a különbségeket. Az Urbanista azt ígéri, hogy ez egy ultra-könnyű fülhallgató. Valóban könnyű darabról beszélünk, ami első használatkor furcsa is volt, de aztán hamar hozzászoktam, hogy  nem nehezedik a fülemre extra súly minden egyes mozdulatnál. 

fotó1 2.JPG

Nem tudom, te találkoztál-e már azzal az élménnyel, hogy egy fülhallgató nagyon tetszik, a hangzással is elégedett vagy, de valahogy nem passzol a füledbe és folyamatosan kipotyog. Én a bal fülemmel voltam mindig ilyen bajban, állandóan igazgatnom kellett a fülhallgatókat. A Paris-val is így voltam először, de aztán a csomagolásban rábukkantam a kis gömböcökre. Úgy tűnik, a cég nem tréfából választotta a "creating solution" szlogent. A füldugót személyes igényeidhez szabhatod a háromféle méretű rugalmas, szilikon gömböcökkel. 

fotó.JPG

A fülhallgatóval érkező zippes tokért pedig plussz pont jár. Könnyen használható, strapabíró darab és még jól is néz ki. Méltó tároló alkalmatosság, a hangjegyre emlékeztető formájú fülhallgatónak. Összességében, ő lett az ügyeletes kedvencem. Kipróbálásra ajánlom. 

Legyél te is Urbanista! Csatlakozz Facebook közösségünkhöz. Itt. 

A blogot az Urbanista kizárólagos hazai forgalmazója, a Moving Red Kereskedelmi Kft. támogatja.

süti beállítások módosítása