Mindenszínű toll

Mindenszínű toll

2014.05.29. 17:55

2_3.jpgEttől az egyszerűnek látszó tolltól eléggé lázba jöttem. A Scribbel csapata régi vágyamat váltotta valóra. Mondom is a részleteket.

A suliban már a négyszínű toll is nagy menőségnek számított. Eléggé irigykedtem, amikor egy napon az egyik osztálytársam egy 16(!)színű tollal jelent meg. Aztán ezt el is felejtettem az egészet a Harry Potter megjelenéséig. A Bogoly Berti-fél Mindenízű Drazséról ugyanis beugrott a többszínű toll lehetősége. Persze nem apróztam el rögtön egy mindenszínű toll után vágyakoztam. És most valóra vált. Na jó, nem mindenszínű, de a tervezők állítása szerint 16 millió színt tud a szerkezet és az már majdnem minden árnyalat. scribble stylus.jpg

scribble ink.jpg

3_3.jpg

Plussz menőség, hogy a toll egy olyan szenzorral van felszerelve, mely érzékeli a környezetében található színeket és rögtön kikeveri hozzá a megfelelő színű tintát. 

1_2.jpg

Legyél te is Urbanista! Csatlakozz Facebook közösségünkhöz. Itt.

A blogot az Urbanista kizárólagos hazai forgalmazója, a Moving Red Kereskedelmi Kft. támogatja.

Képek: innen.

süti beállítások módosítása